Kotisivut yritykselle - alkaen 10,00€ kuukaudessa!

 

Tiesitkö että KTP-Tools Oy Ab ja 1442 muuta yritystä käyttää Putteri -kotisivutyökalua. Putteri-kotisivutyökalulla pidät yrityksesi kotisivut ajantasalla helposti!

 

Onko yrityksenne kotisivut ajantasalla?

Yrittäjän aika on kallista. Siksi kotisivujen päivittäminen ja uusien tuotteiden lisääminen pitää käydä nopeasti. Et tarvitse isompaa teknistä osaamista. Jos osaat käyttää tekstinkäsittelyohjelmia, opit myös Putteri-kotisivutyökalun käytön.

 

Testaa helppoa kotisivujen päivitystä!

Kotisivut yrityksille vaivattomasti ja riskittömästi.

Tee yrityksesi näköiset kotisivut helposti. Et tarvitse isompaa teknistä osaamista, jos osaat käyttää tekstinkäsittelyohjelmia, opit myös Putteri-kotisivutyökalun käytön. Mikäli itselläsi ei aika riitä, teemme kotisivut yrityksellesi tarvittaessa puolestasi.

 

Putteri -kotisivukoneen testaaminen on muuten riskitöntä. Voit käyttää sitä ilmaiseksi kahden viikon ajan sitoutumatta yhtään mihinkään.

Miksi tehdä kotisivut yritykselle Putteri-kotisivutyökalulla, onhan noita muitakin?

- Kokeilu on riskitön! Voit kokeilla sitä 14 päivää veloituksetta.

- Palvelu on edullinen. Hinnat yrityksille alkaen 10,00€ kuukaudessa.

- Palveluun kuuluu lisämaksuton asiakaspalvelu ja tuki. Saat aina apua ongelmiisi.

- Palvelu on 100 % kotimainen ja käytössä useilla yrityksillä.

- Palvelu on sijoitettu MMD Networks Oy:n turvalliseen palvelinkeskukseen.

 

 

Aloita kotisivujen tekeminen

 

Kotisivut yritykselle, mutta millaiset?

Kotisivujen toimivuus on erittäin tärkeää yrityksille sillä tämän päivän kuluttajat ja päättäjät ovat verkossa. Olemme tälle sivulle koostaneet muutaman seikan mitä kannattaa ottaa huomioon suunnitellessa kotisivut yritykselle.

Yritysten kotisivujen tavoite

Perustaessasi kotisivut yrityksille kotisivuille on saatava puserrettua tavoite, tavoite ei ole  "hyvän näköiset sivut”. Vaan tavoitteen tulee olla yritystä selkeästi hyödyttävä.

Miettikää millainen tavoite yrityksenne kotisivuilla voisi olla, vanhojen asiakkaiden palveleminen vai uusmyynti, esitteiden lataaminen vai yhteystietojen jättäminen, joku muu vai kaikki nämä.

Kotisivujen ulkoasun tekeminen

Ulkoasulla tehdään aina tärkeä ensivaikutelma. Vanhentuneet tai ylipäätänsä rumat kotisivut antavat sinusta saman vaikutelman kuin toimistollasi poikkeaisi myyntireiska, joka tunkisi käteesi nuhjuisen ja märän käyntikortin. Mitä mieltä olet, tulisiko kauppoja?

Tärkeä osa toimivaa ulkoasua on ehdottomasti selkeys. Selkeys tarkoittaa käytännössä sitä että asiakkaasi löytää sivuiltaan etsimänsä ja mielellään asettamasi tavoitteen mukaisesti.

Kotisivujen sisältö

Sisällön tulee tukea tavoitetta. Jos tavoite on että asiakas lataa ja lukee yrityksen esitteitä, pitää ne tuoda isosti esiin eikä piilotella tuotteiden alasivuile. Hyvä sisältö palvelee myös hakukonelöydettävyyttä.

Julkaisujärjestelmä, kotisivukone, kotisivytyökalu...

Nykypäivänä pakollinen. Hyvä julkaisujärjestelmä on ensisijaisesti helppo ja miellyttävä käyttää. Pakollista on myös, että se tuottaa standardien mukaista koodia, on hakukoneoptimoitavissa helposti, joustaa jatkossa, kehittyy eteenpäin, on tietoturvallinen ja sen käyttöön on saatavilla helposti tukea ja turvaa.

Kävijäseuranta kotisivuille

Sivuille kannatta asentaa kunnon kävijäseuranta ja seurata tuloksia. Näin saat arvokasta tietoa sivujesi käytöstä ja kampanjoidesi tuloksista.

Verkkotunnuksen valinta yrityksen kotisivuille

Hyvä verkkotunnus voi olla esimerkiksi yrityksen tai yhdistyksen nimi. Se voi myös kuvata yritystäsi tai sen tuotteita ja palveluita. Hyvä verkkotunnus on aina helppo muistaa ja verkkotunnus lausutaan samalla tavalla kuin kirjoitetaankin. (Vältä siis hassuja nimiväännöksiä, joissa esim. K kirjain on korvattu C:llä)

Kun varaat suomalaista .fi-verkkotunnusta kannattaa samalla kertaa varata myös muut yleisemmät verkkotunnus päätteet .com ja .net mikäli ne vain ovat vapaana. Verkkotunnuksien .com ja .net varaaminen on myös riskienhallintaa, jolla suojaudut väärinkäytöksiä vastaan. Ei ole mukavaa jos olet rakentanut yritykselle imagoa vuosia ja jonain päivänä yrityksesi nimellä löytyy verkkotunnus, jonka sisältönä on esimerkiksi aikuisviihdettä (näitä tapauksia ei todellakaan ole usein, mutta riski on olemassa).

Myös palveluille ja tuotteille kannattaa varata omat verkkotunnukset. Tällöin verkkotunnuksen kannattaa sisältää jokin avainsana, jota esim. Google arvostaa hauissaan. (esimerkiksi jos myyt maalauspalveluita Kuopiossa, hakee potentiaalinen asiakkaasi palveluita hakukoneista todennäköisesti haulla "maalauspalveluita kuopiossa". Tällöin kannattaa normaalin yritysverkkotunnuksen lisäksi varata verkkotunnus www.maalauspalveluita-kuopiossa.fi ja tehdä siitä toinen kotisivu yrityksellesi. Verkkotunnuksia voi olla sinulla vaikka 10 ja ne kaikki osoittavat yhdelle ja samalle sivustolle tai sitten niiden yhteyteen on avattu laskeutumissivu.

Mikäli verkkotunnus nimessäsi on mahdollisuus helppoon kirjoitusvirheeseen suosittelemme rekisteröimään myös helpon kirjoitusvirheen verkkotunnuksen. Joskin tämä tarve on miltei kokoaan poistumassa, koska esim. Google osaa neuvoa käyttäjiään oikeaan hakulausekkeeseen.

Hakukonelöydettävyys on yrityksen kotisivuille tärkeää

Lähes jokaiselle alalle välttämättömyys, mutta ei kaikille. Mieti siis tarkasti onko sinulle välttämätöntä löytyä hakukoneista, vai laitatko paukut mieluummin vaikka asiakkaiden kestitykseen.  Joka tapauksessa perusasiat, kuten otsikoinnit, titlet ja metakuvaukset kannattaa tehdä joka tapauksessa hyvin, myöskään hyvä sisäinen linkitys ei varmasti ole haitaksi  Ota myös huomioon että hakukonelöydettävyys on Suomessa yhtä kuin Google, mutta vientivetoisessa liiketoiminnassa kannattaa tutustua eri palveluiden käyttömääriin kohdemaassa. Palvelussamme on erittäin hyvät  hakukoneoptimointi mahdollisuudet.

Kotisivut ja sosiaalinenmedia

Tähän pätee sama kuin hakukoneoptimointiin. Jos myyt farkkuja nuorisolle, ole Facebookissa ja tuo läsnäolosi esiin sivuillasi. Mikäli  taasen myyt öljyntorjunta-aluksia harkitse kahdesti. Google+ on kasvava palvelu ja myös sen huomioonottamista kannattaa harkita. BtoB puolella kannattaa olla mieluummin ko. sektorille enemmän suunnatuissa palveluissa, kuten SlideSharessa, Linkedinissä tai Twitterissä. Liian näkyvästi ei kuitenkaan kannatta kotisivuillesi löytänyttä asiakasta ohjata facebookkiin, mielummin virran pitäisi käydä toiseen suuntaan.


Tilaa kotisivut yritykselle tai tee kotisivut helposti itse!

 

 

ASIAKASPALVELU

tuki@putteri.fi
03 - 339447 (ark. 9.00-16.00)

 

Unohtunut salasana?

SOVELTUUKO PUTTERI YRITYKSELLENI?

Voit pyytää lisätietoja Putteri-kotisivutyökalun soveltuvuudesta yhdistyksille alla olevalla lomakkeella.

 

Nimi (Pakollinen)

Yritys

Sähköpostiosoite

Viestisi (Pakollinen)

 

 

 

©2017 Kotisivut yritykselle Kotisivutyökalu Putteri.fi | Putteri.fi - Putteri (MMD Networks Oy)